Mijn pokjes

Tussen 2 koortspieken door is Myrddin soms even zijn speelse, vrolijke zelf. Alleen aan zijn rode wangetje zie je dat hij niet helemaal tiptop is.

Vandaag nog altijd pieken van 40 graden en bij momenten is hij nog steeds erg lamlendig, maar er is al beterschap.

Tristans pokjes kregen een laagje Aderma Cytelium en hij kreeg een lepeltje Fenistil voor het slapengaan. Ik ben heel erg benieuwd hoe gepokt hij morgen uit bed komt.

’t Is wat, zieke kindertjes. Ze zijn zo zielig, dat ik mijn hart echt voel breken. Maar ergens geniet ik ook wel van dat zorgen, verzorgen, wiegen, troosten en zingen…

5 thoughts on “Mijn pokjes

Geef een reactie

