Secret Santa stress

Oooh, ik krijg hier nu toch wel ferm wat Secret Santa stress. Ik zie her en der op blogs al geweldig mooie dingen verschijnen. Prachtige, handgemaakte spulletjes. Allemaal heel wat meer waard dan tien euro, alleen al omdat het met liefde is gemaakt. Omdat er tijd en energie in gestoken is. Terwijl ik gewoon naar de winkel ben gefietst om een niet zo bijster origineel cadeau. En bovendien ben ik ook nog in valkuil 1 getrapt. Dju toch, ik hoop dat mijn uitverkorene niet ontgoocheld is…

7 thoughts on “Secret Santa stress

  1. Zwijgt mij ervan, ik vind mijn vondst ook niet zo bijster origineel, maar het is dan ook zo moeilijk !! Ik gék word ik, van die prachtige creaties, ik kan dat niet !! Dus ’t is ook gekocht … dus heb ook stress stress stress …

  2. ik kreeg een prachtige volledig zelfgemaakte secret santa, pfffff. Héél mooi en idd veel meer waard dan die 10 euro als je al de werkuren telt die daarin geslopen zijn.. ik ging ook gewoon iets kopen maar ga nu toch mijn best doen om er een persoonlijk tintje aan te geven. Stress dus! Leuke stress that is!🙂

  3. Hey! Ik ben heel blij met het boek! Al enkele boeken van Mario Vargas Llosa gelezen en die zijn me goed bevallen. Ik kijk er naar uit om dit boek te verslinden😉
    Heel erg bedankt.

  4. Hier ook stress, ik heb het zelfgemaakt omdat ik me tenminste nog daarachter kan verschuilen dat het met liefde gemaakt en gegeven is… Want iets uit de winkel: dat ging ik totaal niet geweten hebben vrees ik. En ja: valkuil één, ik vrees dat ik er een nieuwe hobby en nog minder tijd aan over hou.

  5. Ik heb mijn pakketje ook niet zelf gemaakt! Maar wel met liefde gekocht!
    Ik geef toe dat ik aan de verpakking wel nog wat had kunnen werken, maar ik wou het vooral betaalbaar opsturen, want anders waren de verzendingskosten hoger dan de inhoud zelf en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling he!

Geef een reactie

