Secret Santa: die van mij is de beste!

Santa’s little (en lieve) helper kwam deze middag dit pakje bij me afleveren. En mannekes, ben ik met mijn gat in de boter gevallen! Alleen al die gehaakte bloem rond het pakje. En binnenin vond ik een prachtige, handgemaakte, of moet ik zeggen handgehaakte, sjaal. In een heel mooi en warm rood.

Maar er was meer. Een piepklein, schattig schriftje om gedachten in te bewaren. Love papier! En twee bladwijzers met de namen van Myrddin en Tristan. Ik heb ze meteen geplastificeerd zodat ze niet beschadigd worden. En een handgeschreven brief, daar kan je mij altijd mee bekoren.

Was Miss Folies het pakje zelf komen afgeven, dan was ik in haar armen gesprongen van contentement. Ik had heel graag iets handgemaakts gekregen, maar dit overtreft mijn stoutste verwachtingen. Heel, heel erg bedankt! 

Het doet me trouwens weer goesting krijgen om te leren haken of naaien of breien, whatever. Ik had het al eens opgegeven, wegens 2 linkerhanden en geen geduld. Maar misschien heb ik de handdoek te snel in de ring gegooid. Deze dame is alvast bereid me de kneepjes van het vak te leren. Een eerste voornemen voor 2011: een sjaal leren haken?

9 thoughts on “Secret Santa: die van mij is de beste!

  1. Amai, da’s idd een knap cadeau!

    En mocht die lieve dame goesting hebben om er nog een leerling bij te pakken, ik ben kandidaat! Ze maakt namelijk zulke oeverloos mooie kinderkleertjes en mutsen!🙂

  2. Ook met twee linkerhanden kan je haken hoor!😉 En zoveel complimentjes zeg, maar je had dan ook een wishlist die mij erg inspireerde!
    En ben curieus: heb je de sjaal als tunnelsjaal gedragen vandaag en zoja, was dat praktisch?

  3. @missfolies: Ik draag hem als tunnelsjaal. En ja hoor, da’s best praktisch! En hij is lekker warm, ik zou hem al niet meer kunnen missen!
    @Isabel: hij is mooi, warm rood.

Geef een reactie

