Een Beco, I have!

Secret Santa kwam eigenlijk twee keer bij me langs. Een tijdje geleden schreef ik een bericht over de Beco. Dat ik er eentje wou, maar dat de wederhelft het een kostelijk grapje vindt, zo’n Beco. En toen mailde Mieke, dat zij er één liggen had en dat ik die gerust mag lenen. Kijk, dat vind ik dus ontzettend lief, hé. Mieke kent mij van haar noch pluimen en toch is ze bereid mij haar Beco te lenen. Ze kwam hem zelfs helemaal tot aan mijn voordeur brengen. En had ze geen andere plannen, dan had ik haar binnen gevraagd voor een aperitiefje. Want ik ben heel erg blij met de Beco. Dank je, Mieke!

Uiteraard heb ik de Beco onmiddellijk uitgeprobeerd (een foto heb je nog tegoed). Hij zat meteen goed en Myrddin bleef op zijn gemakske zitten. Een voltreffer dus. Ik durf er alleen nog niet mee buitenkomen, want het lijkt me te friskes voor de zoon. Bovendien schuif ik nogal makkelijk uit op besneeuwde paden en met een kind op de buik is dat niet oké. Dus wacht ik vol ongeduld op zachter weer. Voor donderdag heb ik trouwens ook droog weer besteld, want dan ga ik met Lien de rust gaan opzoeken.

6 thoughts on “Een Beco, I have!

  1. Ik heb voor Fientje beenverwarmers gemaakt voor als ik haar vervoer in de Beco. Goedkope kinderkniekousen (voor grotere kindjes dus) gekocht in de Zeeman, er de voet afgeknipt en het randeken omgenaaid… Ik moet alleen nog eens dikke winterkousen kopen om er beenverwarmers van te maken, want met deze temperaturen is zelfs dat op het nipperke…

  2. Ik kan de onderkant van mijn jas dichtdoen over de beentjes, dus die blijven vanzelf goed warm. Voor de rest met jasje, de beco, de muts en uw eigen lichaamswarmte is dat zeker warm genoeg. Alleen die sneeuw, hé, die sneeuw!

  3. Ik heb inmiddels de Ergo, maar om diezelfde redenen nog niet gebruikt buitenshuis… (En binnen maar eens om te testen, want anders is dat nogal onnozel ;)). Benieuwd naar jouw ervaringen!

  4. Ik heb net vandaag mijn cover ontvangen die ik besteld had bij Bloze Kriekske. Wij dragen onze kinderen graag en hebben een Beco en een Boba. Bent is ongeveer even oud als Myrddin en hij vindt het ook heel leuk om in de Beco te zitten. En omdat ik het altijd zo een gedoe vind om ofwel de kleine dik te kleden ofwel een jas te vinden die ik toch nog net kan toedoen rond de kleine wou ik nu een handige oplossing vinden die we allebei en voor alledrie onze kinderen kunnen gebruiken. Daarnet even binnen getest met onze oudste (3,5 jaar) in de Beco op mijn rug met cover en hij wou al direct naar buiten.
    De cover voelt zo lekker warm en zacht. Dan, of bij bvb. bij het aandoen van hun slaapzakken denken wij altijd: konden wij maar zo lekker warm, knus ingeduffeld liggen!😉
    Veel plezier met de Beco en probeer hem ook zeker eens met je oudste zoon, bij ons vinden ze het alledrie echt leuk om gedragen te worden en het valt heel goed mee voor ons ook! Lekker gemakkelijk om op stap te gaan of te winkelen bvb.

Geef een reactie

