Nike haakt

Toch ergens een fototoestel + kabel + pc kunnen ontfutselen. Ziehier, mijn eerste creatie:

Een klein sjaalke voor een klein nekske is ideaal als eerste haakwerk. Rap klaar, rap resultaat. Het rode bolleke wol kreeg ik van Lien in de handen geduwd. ’t Is rood, maar dat heeft absoluut niets te maken met haar politieke voorkeur ;-)  Enfin, ik vind het behoorlijk  geslaagd. Er zitten nauwelijks onregelmatigheden in. Alleen het ene uiteinde is niet recht. En ik weet ook nog niet goed hoe je het draadje moet wegsteken. Maar dat zijn details.

Nu ga ik mij ne keer aan een bloem wagen, zie. En er ligt een mooie, grote bol gele wol te wachten. Een sjaal? Deze muts? Wordt vervolgd.

11 thoughts on “Nike haakt

Geef een reactie

