Woord zonder beeld

U heeft nog wat foto’s van me te goed. Eén van mij, met die prachtige sjaal van missfolies rond m’n nek gedrapeerd. En één van mij met de Beco en de zoon. En één van mijn eerste haaksel. Want jawel, u leest het goed, ondergetekende heeft een sjaal gehaakt. Een minisjaal weliswaar, voor haar minizoon. Maar hé, een sjaal is een sjaal. En ik heb zowaar de smaak te pakken. Wie had dat ooit gedacht! Een woordje van dank gaat naar deze geduldige dame die me de kneepjes van het vak leerde.

Foto’s dus. U zal nog even geduld moeten oefenen. Want om de één of andere duistere reden wil onze laptop geen foto’s meer opladen. Jammer, want ik heb leuke plaatjes geschoten. Van de jongste bijvoorbeeld, die de kerstdagen gepokt heeft doorgebracht. U zal het dus nog even met droge tekst moeten stellen, waarvoor excuses.

2 thoughts on “Woord zonder beeld

Geef een reactie

