Terugblik

In navolging van deze leading lady in blogland; wat ik leuk vond aan 2010:

  • de kindekes die geboren werden. Myrddin voorop, maar natuurlijk ook Sien en Lola & Mas en Lenne en alle andere 2010 (blog)kindjes
  • de liefdesperikelen van mijn eerstgeborene
  • dat ik canneloni maakte die nie normaal lekker waren
  • dat ik dit jaar op de valreep nog leerde haken
  • de Beste Hobbykok van Vlaanderen. Fan, ja.
  • de kilo’s watermeloen die ik heb verorberd aan het einde van mijn zwangerschap
  • de hangmat, de zon en twee weken prebevallingsverlof
  • Flow
  • flockfolie: ook Nike kan creatief zijn
  • A., mijn nieuwe vriendinnetje
  • dat ik een nieuwe job krijg, in mijn eigen, vertrouwde ziekenhuis.
  • dat ik een zalige bevalling en kraamverblijf had, met dank aan Griet en M1.
  • Negen Open Armen van Benny Lindelauf
  • dat Tristan voor het eerst ontroerd was en dat ook toonde  
  • het uitje naar zee met mijn mama en Tristan
  • de stilte in de bossen van Les Trois Fôrets
  • dat Tristan een waterratje blijkt te zijn, net zoals zijn moeder in haar kinderjaren
  • dat er in de lentemaanden veel zin en tijd was om te mediteren
  • dat ik het allerleukste Secret Santa kado kreeg
  • dat ik nogmaals heb mogen ervaren dat ik de beste vrienden ter wereld heb
  • dat ik voor het eerst in mijn leven iets gewonnen heb! Een keicool vestje van oontje.
  • Dagelijkse kost  
  • de choco van den Aldi
  • dat we hét topgerecht van mijn vader wisten te imiteren
  • de twee zomerkleedjes die ik kocht, maar nog niet heb durven aandoen (postnatale blubberbillen weetwel)
  • de leuke vooruitzichten voor 2011

En u, wat vond u leuk het afgelopen jaar?

6 gedachtes over “Terugblik

  1. schoon zo’n achteruitzichtje. misschien dat ik dat in de komende dagen ook eens doe. Wat ik het mooist vond in uw overzicht is de ontroering van uw oudste. lijkt me prachtig. ik kijk ernaar uit om mijn zoon voor het eerst ontroerd te zien…

Geef een reactie

