Ontroering

Mijn lief is niet de meest romantische mansmens op deze aardkloot, dus heb ik met de jaren mijn verwachtingen bijgesteld. Sprookjesachtige aanzoeken, onverwachte attenties,  lieve verrassingen,… niets van dat alles hier.

Enfin, zaterdag was Tristan met plasticine aan het spelen. Stefaan was heel geconcentreerd bezig. Hij maakt iets voor Tristan, dacht ik nog. Lief, vond ik. Hij is mooi, zo in opperste concentratie. Doe je hand eens open, zei hij plots. Hij legde er een piepklein, fijn bloemetje in dat hij met rode plasticine had gemaakt. Het was volmaakt. Mijn ogen schoten vol van ontroering. Ik kan serieus foeteren op mijn lief, maar hij is mijn god! Allez, we kunnen er weer efkes tegen. Tot de volgende verbouwingsdiscussie😉

9 thoughts on “Ontroering

  1. Haha, daarom hou ik zo van mijn onromantische lief, de keren dat hij me verrast ben ik ook echt ontroerd.
    Wat bouw/verbouwdiscussies betreft speel ik nu nog van struisvogel maar ergens eind dit jaar ga ik er aan moeten geloven vrees ik. *mag er niet aan denken*

  2. Dát is veel mooier en echter en romantischer dan elke week raprap een bos bloemen te gaan kopen. Volgens mij doet trouwens bijna geen enkele man dat: uit het niets een bos bloemen kopen. Toch?🙂

    Hoeft alleszins ook niet voor mij. Het zit in de kleine, onverwachte dingen: mij in het weekend eens laten uitslapen, een spontane kus en/of knuffel, een complimentje, iets lekkers uit de keuken halen, ook als ik er niet om vraag of zeggen dat ik een supervrouw ben. Dat laatste zei hij gisteren, vandaar mijn enthousiasme momenteel :))

  3. Zo schoon!!! Die van mij is ook de beste hubbie die ik me maar kan wensen, maar qua romantiek stond hij niet gewoon vanachter in de rij, hij stond gewoon helemaal niet in de rij toen het werd uitgedeeld😉

    Dus ik kan me wel iets bij je ontroering voorstellen, ik denk dat hij bij mij de eerste weken niet veel meer zou kunnen misdoen dan…

Geef een reactie

