Gehaakt voor Leon

Er wordt nog steeds gehaakt hier. Beste vriendin T. moest bevallen, dus ik smeet me in de mutsen. Het eerste exemplaar werd een misbaksel. Mijn groene wol was op, ik begon met een ander kleur, maar de wol was dunner. ’t Is dus een soortement poefmutsje geworden. Beer poseert. Zijn kop is wel wat te groot.

Ik haakte lustig verder. Ik vind het moeilijk om het aantal toeren juist in te schatten. En hoe klein is dat ook al weer, zo’n babyhoofdje? Er werd gehaakt en uitgetrokken, tot drie keer toe. Ondertussen is kleine Leon natuurlijk al lang geboren! Enfin, dit is het resultaat. Nu nog een sjaaltje voor erbij.

7 thoughts on “Gehaakt voor Leon

Geef een reactie

