Grootgrondbezitters, wij.

’t Is officieel. We zijn eigenaar van dit stukske woestenij in de stad:

Ooit wordt dit een tuin. Het huis dat er bij hoort is min of meer in dezelfde staat. We weten dus maar al te goed wat ons te doen staat de komende jaren. U begrijpt allicht dat ik geen gat in de lucht spring van euforie.

Maar! Ooit wordt dit een Hof van Eden. Lig ik in de hangmat aan een caiperinha te lurken en zijn deze tijden van noeste arbeid al lang in de vergetelheid geraakt. Ooit.

25 gedachtes over “Grootgrondbezitters, wij.

  1. Oh my god. Ik had de foto’s al eens eerder gezien, en gedacht “die is goe zot”. Maar anderzijds, een tuin is fijn, als je kindjes hebt. Dus ik snap het wel. Ik wens je vééééél goeie moed en sterkte toe de komende jaren!

  2. Geen huizenruil meer tijdens de Gentse feesten zunne… van dat kruid heb ik er hier genoeg!!! Niet waar jong.. je zal genieten als dit, inderdaad, jouw tuin van Eden is.. Goede moed!!

    1. en wensen u misschien ook wel innige deelneming…
      als je ooit dat stadium bereikt zijn wij er hopelijk uit en kunnen we u oppeppen 🙂
      zo midden in’t stad! *toch wel jaloers*

  3. Wow, echt wel een grote tuin. Ok, vereist veel werk, maar jullie kennende wordt dat een pracht van een hof. Ik wou dat ik in de buurt was om te helpen…

    Nogmaals proficiat met de aanwinst he!

  4. Aha, memories! Het zal een intense tijd worden, maar dat is het achteraf meer dan waard!! En ik kan me zo die oase van rust voorstellen (ps: die caiperinha zou ik ook al eens lurken tijdens de werken, hoor)…

  5. Mijn eerste reactie: sh*t zeg 🙂 Maar hey, als jullie het zien zitten, dan de rest van blogland ook! 😉
    Veel courage en geduld enzo van die dingen, en regelmatig foto’s posten van de vorderingen hé!

  6. Wow, doet me denken aan de film Great Expectations. Ooit gezien? Woestenij en daarrond resten van oude (prachtige) bouwwerken. Heb je nog meer foto’s! Echt dapper dat jullie dat gaan doen. Heel benieuwd naar hoe het zal gaan!

Geef een reactie

