Start-to-Yoga

Vandaag vieren we Myrddins negende maand. Hij is al langer uit mijn buik dan dat hij in mijn buik geweest is. Genoeg ontzwangerd, dacht ik. Tijd om dat lijf van mij bikini proof te maken. Straks is ’t zomer en willen we rokskes dragen. En hoe minder cellulite er van onder ’t rokske komt piepen, hoe beter.

Stand van zaken: nul conditie, nul vorm, nul fut. U moet weten dat ik eerder van het asportieve type ben. Ik heb jaren gelopen, maar dat vond ik alleen maar leuk omdat ik een erg leuk loopmaatje had. Zij is er ondertussen mee gestopt, dus de goesting om te lopen is ver te zoeken. Iets anders dan maar.

Deze morgen volgde ik in deze fijne yoga studio een introductieles. Awel, yoga zou wel eens mijn ding kunnen zijn. De les heeft me ongelooflijk veel deugd gedaan. Het is in- en ontspannend tegelijk. Ik heb spieren gevoeld waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Volgende week terug, dat is het voornemen.

5 thoughts on “Start-to-Yoga

  1. Een alternatief kan ook een nieuw loopmaatje zoeken zijn..
    Houd ons op de hoogte ivm de Yoga, ik heb al vaker aan Yoga gedacht maar hou het voorlopig bij een start-to-run en een wekelijks meditatieuurtje.

  2. Yoga-on-call met de fantastische Dolly is de beste yoga-studio die er is! Niks geen zweverig gedoe, de juiste dosis humor bij de lesgevers, veel uitleg en leuke oefeningen! Ik ben al anderhalf jaar zwaar fan en geloof me, de lessen lonen!

Geef een reactie

