Alles is kaka

Alles is kaka. Het is Tristans meest gebruikte woord dezer dagen. Hij roept het op straat, zo luid hij kan. Na elke ‘kaka’ volgt een lachsalvo. Hij vindt zichzelf zo grappig.

Samson en kaka. Hahaha.

Ik heet Tristan en jij bent kaka. Hahaha.

Mama is kaka en papa is pipi. Hahaha.

En de mop van de eeuw: Mama, er ligt iets op je hoofd. Kaka! Hahahaha.

Of de variant: Mama, je hebt een scheet op je hoofd. Hahaha.

Een eerste uiting van de slechte manieren die kinderen op school leren, denk ik. Hoewel, dit is nog leuk, want ik moet eerlijk toegeven dat ik het soms wreed moeilijk heb om mijn gezicht in de plooi te houden als hij op de kakatoer gaat. Maar ja, mijn gevoel voor humor is nu eenmaal niet zo fijntjes.

5 thoughts on “Alles is kaka

  1. Hier van ’t zelfde. Ik begin zelfs gewoon mee te doen soms, vooral als KleineMan moet slapen dan is ’t van “allee kaka, leg u maar in uw bed, en slaapwel kaka, tot morgen kaka” gieren van ’t lachen doet hij, maar ’t is wel de manier om hem stil te krijgen daarna🙂 Gelukkig is ’t maar een fase.

  2. ’t Moet goddelijk zijn om hem bezig te zien/horen, vooral omdat hij er zelf zoveel plezier in heeft. Ik heb er ook eventjes aan meegedaan, aan de typische ontlastingshumor. En nu is het allemaal geminimaliseerd tot protjeshumor. Een mondprot op de arm, mondprot op de bil, mondprot op de buik🙂

  3. vooral de hahahaha die je er altijd bijschrijft vind ik eigenlijk heel grappig. en de kaka op je hoofd, heerlijk toch hoe stom die grappen eigenlijk zijn… hihihi

Geef een reactie

