Shop till you drop

Ik ben op goede weg. Geen lijstjes of geregel vandaag, maar shoppen! Mijn lief mocht mee als zakkendrager en geldschieter. Hij kreeg een biefstuk friet aan de toog van de Aula en hij mocht mee in het pashokje van de behawinkel (blote tetten!). Hij content. Ik content.

Kijk, in de juiste kleuren en al!

En twee keer borstvoeding geven, dat kost u een cup. Nu ben ik terug waar ik begonnen ben: bij een A cup. Maar ach, ik ben er niet rouwig om. Mijn billen zien in de helverlichte hokjes van de H&M, da’s pas horror! Dus deed ik na het shoppen nog een loopke, want met dat gezwabber van mijn onderste helft ga ik niet akkoord. Dan een deugddoend douchke en een frisse rundscarpaccio als avondmaal. Rest me alleen nog wat nestelen in de sofa, met mijn lief aan mijn zijde en een goei filmke. Donderdagen, I like!

10 thoughts on “Shop till you drop

  1. ge hebt me op ideeën gebracht, deze namiddag ben ik ook gaan shoppen en heb me 3 BH’s en 12 bijpassende slipjes gekocht (en natuurlijk nog vele andere dingen). Ik kan weer even voort. Merci

  2. kan goe doen, he zo wa nieuwe kleren. Ik had da al gedaan voor ik aan een afval-plan (na bevalling 2) begon. Ik heb een hoop miskopen gedaan… ik hoop dat jij beter geshopt hebt dan ik toen…

  3. En ik mij schuldig voelen als ik twee bh’s in ene keer koop (met bijpassend slipje) en er weer een aanzienlijk bedrag van de rekening gaat.
    Vanaf nu kan ik thuis zeggen dat andere vrouwen dat ook doen zo verschillende BH’s in ene keer kopen.
    Go for it, die donderdagen …. goe bezig!

  4. Jaloers, dat ben ik … Hier nog volop aan de borstvoeding en waar mijn borsten gaan eindigen, god mag het weten. Maar wat zou ik graag nog eens zo’n mooi bh’tje dragen, in plaats van mega cups met kliksystemen die de helft van de tijd toch niet dichtgeklikt zijn, omdat zoonlief toch gans de dag gebruikt maakt van mijn boezem. Geniet er dus van!

Geef een reactie

