Scheetjes

Ik heb het nog nooit zo druk gehad. De verbouwingen happen behoorlijk wat vrije tijd weg, Tristan en Myrddin vragen elke dag mamatijd en dan is er nog de wederhelft die ook wat van mijn aandacht verdient. Je zou denken dat mijn sociale leven momenteel zowat plat ligt, maar het tegendeel is waar. Ik heb nog nooit zoveel afspraakjes gehad.

En zo zie ik één van mijn overtuigingen nogmaals bevestigd: vrienden zijn belangrijk. Tegen hen kan ik ongeneerd zagen, bij hen vind ik steun. Onvoorwaardelijkheid, het bestaat. En ongeneerdheid ook. Tegen je vrienden moet je de dingen kunnen zeggen waarvoor je je schaamt. Dat lucht op. Net zoals een goeie scheet laten. Enfin, om maar te zeggen dat ik mij de rijkste mens op aarde voel met al die scheetjes van vrienden.

Een gedachte over “Scheetjes

  1. jammer dat hier geen “vind ik leuk” knop staat of ik had die zeker aangeklikt!!! Geniet van die vele vriendschappen ze zijn “broodnodig!!! 😉

Geef een reactie

