Zoef, zegt de tijd

Ik verschiet er telkens weer van hoe snel de tijd voorbij zoeft. De tijd tussen twee blogposts wordt alsmaar langer. En als ik dan eindelijk voor het scherm zit, is mijn hoofd net zo leeg als het witte scherm voor me. Waar is den tijd dat ik in blogberichten dacht?

Stof genoeg om over te bloggen, nochtans. Neem de verbouwingen die al voor behoorlijk wat echtelijke turbulentie hebben gezorgd. En de kinderen die groeien als kolen. En de boeken die zich opstapelen op mijn nachtkastje. En de dingen die gebeuren in familie- en vriendenkring en het vertellen meer dan waard zijn omdat ze grappig of spannend of interessant of heel erg triest zijn. En de opleiding die ik graag wil volgen, maar waarvoor ik eerst een intakegesprek moet doen. En al het andere dat ik wil verkondigen, maar dat misschien niet thuishoort op het interwebs, mijn privacy indachtig. Zoals de gesprekken die we bij lunchtijd hebben op het werk. Hilarisch soms. Over hoe het komt dat je na twee weken constipatie geen toiletpot volkakt bijvoorbeeld. Waar is al die kaka dan naar toe?

Enfin, u ziet, het hoofd blijft werken. Over het niveau doe ik geen uitspraken. Maar er wordt gewerkt aan een comeback. Na de verhuis, dat is. Stay tuned, folks.

4 thoughts on “Zoef, zegt de tijd

Geef een reactie

