Alles mag weg

Toegegeven, ik heb even getwijfeld. Stefaan wil graag een derde kindje en mijn hart wil dat ook. Mijn hart zou er ook wel vier willen, of vijf. Maar het hoofd zegt neen. Met Myrddin die ondertussen een jaar is begin ik eindelijk wat vrijheid te herwinnen. Ik heb nog zoveel plannen. Dus bedank ik vriendelijk voor een derde. Het was een hartverscheurende beslissing, dat wel ja.  

Nu de knoop is doorgehakt, wordt het tijd om de babyspullen van de hand te doen. Ik heb in de aanbieding, te koop en te geef, goed onderhouden en proper en al:

  • Speeltapijt van Tiny Love, eilandstijl.
  • Bumbozitje, blauw. Praktisch nooit gebruikt, mijn kinderen waren daar niet zot van.
  • MaxiCosi, oud modelleke, maar in prima staat. Met regenhoes.
  • Een tummy tub, doorzichtig.
  • Mei-tai van Blozekriekske.
  • Ringsling van Mister Mirko, bruin met bloemen.
  • Draagzak BabyBjorn Active, met extra ondersteuning aan de rug en met cape. Alleen en zelden gebruikt door de papa, want mama = draagdoekenfanaat. 
  • Puckababy inbakerslaapzakje. Slechts 2 keer gebruikt.
  • Babyspeelgoedjes allerhande.
  • En verder heel wat jongenskleertjes van maatje 50 tot maatje 68.

Interesse? Geef maar een gil, dan geef ik meer info.

En wat als de goesting in een derde toch nog komt opzetten? Ewel, dan ga ik lenen bij vrienden😉

13 thoughts on “Alles mag weg

  1. Als ik nu zeker wist dat ons toekomstig tweede een jongetje zou worden hé. Maar ge kunt dat jammer genoeg niet op voorhand weten, vooral niet als ge nog niet zwanger zijt🙂

  2. ‘T is dat ik pas over een maand ofzo (hopelijk) weet of ons tweede een jongen of een meiske is… Maar alles om beebjes te dragen interesseert me wel, ook al heb ik hier al 3 draagdoeken liggen waarvan ik bij dochterlief alleen maar de tricot slen heb gebruikt… Die Mei-tai, vond je die praktisch? Voor die Draagzak BabyBjorn Active zou ik wel es polsen bij het lief.

  3. Hey Nike,

    Laat eens weten hoeveel je wil voor die Tummy Tub (die trouwens hier nog staat😉, Wij willen hem met plezier overkopen.

    Groetjes,
    Liselotte x

  4. Hier blinkende oogjes voor de bumbo wegens de kleine pitou daar zo graag inzit in de creche, maar ook niet heel lang meer denk ik want nu al een achtmaander. Daarom twijfel ik al hele tijd. Wat vraag je ervoor?

  5. Ik glimlach voorlopig🙂 Tot de jongste hier drie jaar was moest ik van geen derde weten. En nu ik er wel weer klaar voor ben zijn er die stomme verbouwingen die niet snel genoeg kunnen gaan… Hou je vrienden dus maar te vriend😉

      1. Maken wel, maar opkweken? En waar zou ik mijn wieg moeten zetten op zo’n 70m2? Een reden te meer om dus flink mee te helpen met de werkmannen. Hoe sneller mijn huis er staat, hoe sneller ik een dikke buik heb🙂 Van een beloning gesproken🙂

  6. wat vraag je nog voor die mei tai? kleine kadee is er wel al 3 en een half, maar kan niet zelfstandig zitten/lopen/… en moet dus nog steeds gedragen worden. zou het een optie zijn?

Geef een reactie

