Zoethoudertje

Verdorie zeg, foto’s maken van interieurs is geen makkie. En zeker niet als één van je loeders aan het fototoestel heeft zitten prutsen en de instelling heeft veranderd. Fotografieleek, ik. De foto’s die ik maakte trekken op niet veel. Er volgt dus zeker een tweede sessie (of ik schakel iemand in die er meer kaas van heeft gegeten). Alvast een zoethoudertje:

De eerste verdieping is helemaal open gemaakt. Het is nu één grote kamer. Aan de ene kant slapen wij, aan de andere kant hebben we een voorlopige woonkamer. De kasten verbinden de twee ruimtes.

Ik heb wipperzitters, ja. Tristan heeft er bijna tot zijn 2de verjaardag in gezeten en Myrddin is er ook helemaal weg van.

7 thoughts on “Zoethoudertje

  1. Wat een groots project Nike! Het ziet er nu toch al gezellig uit! Een huis met een tuin in de stad is toch wel al die moeite waard! Groetjes, Trudy Ernste

  2. Ik kan er nog altijd niet bij, en dat na 4 maand…. En voor ook een fotografieleek als ik vind ik dat best goed gelukt hoor, die foto’s. Leuke boekenkast, by the way, zou ik mij wel eventjes een paar uur voor willen zetten.

  3. het ziet er mooi uit!
    en die wipzitters: ik heb het weggedaan, omdat boris (nu 11 maanden) er heel de tijd uitkroop en er levensgevaarlijke toeren mee uithaalde. ik had ook gehoopt dat ie het tof zou vinden tot hij 2 zou zijn. ach helaas…

Geef een reactie

