1 september

Geen 1 september foto’s hier, want we hadden onze kodak wel mee, maar de batterijen waren plat. Maar ze hebben dat goed gedaan, daar op school. Of liever: daar in Circus Franco Laurenti, waar iedereen voor één dag circusartiest was. Ann, Tristans juf, had haar zweepje bij. ’t Zal goed van pas komen om Tristan en zijn maten te temmen 😉 Voor een foto van het kliekske, alhier. Let ook op de opstelling: dames aan tafel, heren doen de bediening. Hier zijn nieuwe mannen in de kweek!

Nadat we onze loeders op school hadden gedropt, gingen de mama’s ontbijten. Een wijs begin van mijn verlof. Want ja, ik ga 2 weken en 2 dagen op mijn gat zitten. En naar aloude traditie trad gisteren ook de oververmoeidheid in. Zo gaat dat al jaren, de eerste vakantiedagen: moe, misselijk, overal pijn. Werken maakt u ziek, jong 😉

Far niente is het devies voor de komende weken. Sebiet ne keer een ligstoeleke gaan kopen voor in mijnen hof. En als ik uit het zetelke geraak, maak ik nieuwe foto’s van ons huis. Die heb je nog tegoed.

Een gedachte over “1 september

Geef een reactie

