Het huis, the sequel

Laat ons verderdoen met de bovenste verdieping. Onder het dak vind je de kamertjes van de kinderen, de badkamer, een toilet en een opberghoekje. Dit is het gangske:

De afwerking (lees kleuraccentjes, kadertjes,…) is voor later. ‘T is wittekes, maar ’t is wijs. Het heeft zo’n beetje een maritiem sfeerke. Het tapijt dat er ligt is langharig en spierwit. Risky, dat wel, maar het is een tijdelijke oplossing. Later komt er parket. En ik heb met de wederhelft een afspraak: als er wordt gekotst of gekakt (de kindertjes!) op de vloer, dan is hij de tapijtreiniger van dienst.

Myrddins kamer. Bovenaan links zie je een speelhuisje. Het trapje moeten we nog maken. Myrddin kijkt uit op de tuin.

Tristans kamer is dezelfde als die van Myrddin, maar dan met gele accenten. Zijn kartonnen kasteen is een kado van zijn tante T. en moet nog eens gepimpt worden.

Deze laatste foto is niet zo geslaagd, want het is moeilijk om de kamer goed in beeld te brengen. Maar het geeft toch een idee. En je ziet bovenaan links ook het speelhuisje dat in verbinding staat met dat van Myrddin.

Voila, daar zal u het mee moeten doen, want ik kreeg hier van mijn teergeliefde zonet een preek over privacy en over hoe zot je wel moet zijn om je huis zo te kijk te stellen voor de hele internetgemeenschap. Mensen met slechte bedoelingen weet je wel, boehoe. Enfin, ik hoop dat uw nieuwsgierigheid bevredigd is. Wie meer wil zien, zal vriend des huizes moeten worden.

14 thoughts on “Het huis, the sequel

  1. Ja, ik wil dat ook wel eens helemaal zien. Wat een mooi resultaat hebben jullie neergezet! Chapeau voor alle harde werkers! De kamers zijn gewoon super. Een speelhuisje… zalig!

  2. Amaaaai zo sjiek zeg. Ik dacht echt dat je nog een stuk minder afgewerkt zou zitten nu. Goed voor jou dat het niet zo is natuurlijk🙂
    Heu en een vriendin des huizes van een bevriende buurvrouw, is dat ook goed? Mag ik eens komen kijken als het nog wat affer is beneden?

  3. ’t Is toch de binnenkant, geen mens die toch weet waar jullie plekje écht is, tenzij de mensen die jullie in ’t echt kennen ?
    Maar over naar de hoofdzaak : SCHOOOON !! Man man man, als ik die voor-foto’s zie, kan ik het nog altijd niet geloven zeg, zo snel en zo mooi. En die speelhuisjes ??? ZO WIJS !! Wie heeft dat bedacht ?? Schitterend gewoonweg !
    Die deuren zijn overigens ook helemaal mijn stijl .. echt jong, ’t is ongelooflijk schoon wat jullie daar doen, chapeau !!
    En ik ken jullie dan wel niet “in ’t echt” (al blijk je een studiegenote van een vriendin te zijn, die eens op mijn blog naar mijn blogroll zat te kijken), maar ik hoop toch stiekem dat er van den beneden ook fotootjes komen. Jullie zijn wreed goed bezig !!

  4. knap knap knap!!!
    geen woorden heb ik daar voor zeg…
    echt ongelooflijk knap dat jullie dat op zo’n korte tijd klaar hebben gekregen😉
    je bent toch zeker dat we jullie binnenkort niet in 1 of ander TV programma zullen zien😉

  5. Heel erg mooi! En die speelhuisjes … zo helemaal zelf bedacht en al ? Chique, daar zullen ze nog veel plezier aan beleven! En ja, ik blijf me erover verbazen, hoe snel dat daar gaat, volgens mij zijn jullie gewoon twee octopussen (acht armen, weetwel)…

Geef een reactie

