4 jaar Tristan

4 jaar, begot. En ‘vieren’ dat we gedaan hebben! Zaterdag waren er fishsticks op vraag van de jarige. Zondag was er groot pakjesfeest met de grootouders. Vandaag trakteerde Tristan met lekkers voor, ik citeer: “al mijn kinderen”. De klasgenootjes dus, voor de goede verstaander. Denk er een breed armgebaar bij. Een goede herder, die zoon van mij. Woensdag komen zijn 5 favoriete vriendjes op bezoek. De wensen van het feestvarken zijn niet min: hier moeten vlagjes hangen, daar komen ballonnen en dan maak je pannenkoeken. Er moet suiker zijn en fruitsap. “Hij weet hoe hij met vrouwen moet omgaan”, zegt mijn lief dan. (een woord van medeleven kan in de commentaren).

Wij zijn geen taarteters wij, dus staken we de kaarsjes op een madeleine. Let niet op de rommel op tafel, het bacchanaal was nog in volle gang. En let ook niet op het kookwonder dat altijd ongeremd enthousiast doet in het bijzijn van haar gebroed.

En kind 2 had nog geen deftig verjaardagsfeest gehad, dus mocht ie ook zijn kaarsje blazen.

Morgen ben ik aan de beurt. Dan begint m’n Jesusjaar. Misschien herrijs ik wel.

9 thoughts on “4 jaar Tristan

  1. Een gelukkige verjaardag aan allen he!
    Passend gebakje naargelang het aantal kaarsjes. ‘k zou de foto van jou verjaardags-gebakje wel eens willen zien nu😉

  2. Een heel gelukkige verjaardag aan al de jarigen bij jullie daar!!
    Een heerlijke foto van jou: de liefde en het enthousiasme die je uitstraalt!
    Ik sta nooit op foto’s van de verjaardagen van de kindjes aangezien ik ze altijd neem😦 Zal er eens moeten op letten in ’t vervolg.🙂 “mijn kindjes” Maxime en Gaëlle zeggen dat ook als ze het over hun klasgenootjes hebben.

Geef een reactie

