Stil, ja ja.

Zoals je ongetwijfeld gemerkt hebt, hebben we onze rust dus echt wel nodig. Temeer omdat de jongste het de laatste tijd weer erg bont maakt ’s nachts. Anderhalf tot twee uur hysterisch huilen is tegenwoordig meer regel dan uitzondering. Het hoeft niet gezegd dat wij redelijk zombie door het leven gaan.

Geen idee wat de oorzaak is van het slechte slapen. Het valt toevallig wel samen met het introduceren van echte melk. Tot voor kort dronk Myrddin nog Nutrilon, maar het werd wel eens tijd voor de witte motor. Bovendien kan ie een aardig stukje kaas wegmoffelen in dat mondje van hem. Myrddin Cheeselover. Gisterenavond heeft hij zich eens goed laten gaan aan de kaastafel van oma. En heeft hij liggen krijsen van half twaalf tot half twee. Toevallig of niet, wij gaan toch eens een experimentje doen. Geen melkproducten de komende week en zien hoe dat zijn nachten beïnvloedt.

Ik moet toegeven dat ook Tonio bijdraagt aan de stilte alhier.

Enige vorm van schrijversblok is me ook niet vreemd. Kathleen heeft een fijn idee om dat te doorbreken. Dus zeg’ns, waarover moet ik hier eens schrijven? Wat wilde je altijd al van me weten? Waar wil je graag mijn mening over? Vragen staat vrij, doe gerust zottekes (al behoud ik wel het voorrecht om sommige vragen onbeantwoord te laten!). Allez, we zullen nikeblogt eens wat nieuw leven inblazen.

8 thoughts on “Stil, ja ja.

  1. Wat zou ik vragen? Wat meer wijze woorden? De inhoud van je boekenkast? Of iets over die opleiding mindfulness (is die nu al gestart)? Of misschien moet ik je uitdagen: een rokje of kleedje kopen in Gent, met advies van een modebewuste blogster (zoals Lien of Tess) en achteraf hier verslag uitbrengen (om te bewijzen dat je met of zonder jeans echt geen grijze muis bent). Of je eens helemaal laten opmaken?
    Je favoriete vakantiebestemming? Vliegtuig? Auto? Lekker lui of actief?
    Je tuinplannen of dromen? Wat je nu effectief op die vrije dag doet?
    ….

  2. Dag Nike, wij hebben ook heel lang met onze zoon allerhande slaap -en gezondheidsproblemen gehad. Hij is allergisch aan een hele resem producten waaronder koemelkeiwitallergie, rode vruchten, hazelnoten …. enz . Ik heb een goed adres waar je pijnloos allergieën kan laten testen je roept maar é . Veel succes met de melk/kaas stop week. Kleine tip : eens googlen waar koemelk(eiwit) allemaal inzit ;.. t is onvoorstelbaar !

    Veel sterkte meisje ( dat hoog zombie gehalte is zeer herkenbaar… den onzen heeft zes jaar niet doorgeslapen, sinds de allergie controle alles stukken beter !)

    1. @Lieve, ik heb het recept een poosje geleden gemaild op je hotmailadres, maar er zal misschien iets fout gegaan zijn. Ik heb het zonet nog eens doorgestuurd, kijk eens of je het ontvangen hebt?

Geef een reactie

