Ac-cent-tchu-ate the positive!

Gisteren maakte ik voor ons bijzonder, vleesetend bezoek dan toch maar een goeie Vlaamsche stoverij, met verse brownies achteraf. Gezondigd, ja. Gesmaakt, zeker!Vandaag, op de Dag des Heren, heb ik me weer netjes aan de regels gehouden. Eitje, kaasje, zelfgemaakte humus op de noen, vanavond een simpele quornfilet met rijst, currysaus en sojascheuten. De kippevleesjes gingen hier bijzonder vlotjes binnen bij de minderjarigen🙂

En nu ga ik een poging doen om deel 1 van de vreselijk verslavende Hongerspelen uit te krijgen. Morgen wacht deel 2. Morgen wacht werk, na meer dan drie weken afwezigheid. Morgen brengt waarschijnlijk ook wel wat verdriet, want mijn parrain neemt afscheid van het leven. In deze droeve dagen doe ik heel erg mijn best om volgende wijze woorden in uitvoering te brengen, met wisselend succes weliswaar:

 

One thought on “Ac-cent-tchu-ate the positive!

Geef een reactie

