En toen…

  • … was wijvenweek voorbij en viel het hier op zijn gat.
  • … prikte de zon op mijn wangetjes en was ik drukdrukdruk met terraszitten en boekjelezen.
  • … bleek onze zondag een uurtje minder te tellen en was die in een flits voorbij.
  • … ging ik lopen en kreeg ik zowaar een borstnummer opgespeld.
  • … zag ik aardig wat lopers aan mij voorbijzoeven en stelde ik mijn conditie in vraag.
  • … eindigde ik als 6de laatste. Sneller dan het licht, jaja 😉
  • … was ik getikketakt om de Hongerspelen uit te krijgen.
  • … maakte ik een hutsepotje, misschien wel het laatste van het seizoen. 
  • … bood de jongste al aardig wat weerwoord in een poging mijn moederlijk gezag te ondermijnen.
  • … was ik de trotse eigenaar van een rode neus. Voorjaarsverkoudheid en dat van met de hond slapen en zijn vlooien.
  • … vermoordde ik het eerste muggenbeest. Kill the bastards!
  • … hielden mijn kinderen zich verwonderlijk gedeisd in de Colruyt.
  • … hadden we een nieuw avondritueel: met z’n vieren in Tristans bed en boekje lezen.
  • … sprak Tristan de gevleugelde woorden: “Kom mama, je krijgt een stickertje van mij omdat je zo flink geweest bent.”
Geef een reactie

