Dagen zonder broek

De dagen zonder vlees zijn bijna ten einde. Tijd voor iets nieuws. En zo werd op het werk het idee geopperd om de dagen zonder broek te introduceren.

Kijk, het zit zo. Ik heb wat aanmoediging nodig om gerokt de deur uit te stappen. En er is minstens één collega’s die in hetzelfde bedje ziek is. Dus, ter ere van de vrouwelijkheid, presenteren wij u zeer binnenkort onze blote benen. Net zoals de DZV is er bij de DZB geen enkele verplichting, je hult je in een rokje zo vaak je wenst, maar hoe vaker je gerokt gaat, hoe meer punten je scoort op de vrouwelijkheidscurve. Enfin, het hele concept vraagt nog wat denkwerk, maar er zijn alvast drie zeer bereidwillige deelnemers. Select clubje alsnog. Anyhow, wordt vervolgd.

5 thoughts on “Dagen zonder broek

  1. Superidee! En ongetwijfeld zal het over x aantal dagen een groot succes genoemd worden. Intussen blijf ik nog wel even in de ontkenningsfase zitten🙂

  2. Ik denk dat ik meedoe! Nee nee, ik moet meedoen. Al die rokjes in mijn kast die schreeuwen om gedragen te worden. ’t Is triestig. Maar ’t moet toch minstens 15°C zijn voor mij, want ik hou niet zo van panty’s/broekkousen…

Geef een reactie

