Tijdens de paasdagen…

  • was mijn lief bijzonder productief en wist hij op vier dagen tijd onze oude, versleten garagepoort te vervangen door een nieuwe,  zelfgemaakte (!) poort.
  • hield ik me ondertussen bezig met de kindertjes en heb ik het gevoel dat ik niets gedaan heb, hoewel ik de hele tijd in de weer was.
  • kreeg ik een kopstoot van Tristan en heb ik nu lipspleetje.
  • was zijn gedrag dit weekend trouwens bezwaarlijk voorbeeldig te noemen.
  • sprak hij bij het aanschouwen van de paaseieren desondanks de gevleugelde woorden: “waaw mama, je hebt aan de paashaas verteld dat ik flink geweest ben!” Huh?
  • is Myrddin het eieren rapen nog niet helemaal machtig. Het eieren eten daarentegen…
  • ging ik rokjes shoppen, maar keerde ik terug met een jeansbroek, vier gilets en twee topjes.
  • maakte ik de overheerlijke kip met pinda-yoghurt saus van deze mevrouw.
  • zag ik in de webshop van Birkenstock vrolijke oranje slippers, maar bleek mijn maat al uitverkocht.
  • deed het Flow Lekker weg blok me wreed veel goesting krijgen om een reisje te boeken.
  • at ik véél te veel chocolaatjes, maar bleef mijn gewicht gelukkig op peil. Dagen zonder broek hé, straks!

2 thoughts on “Tijdens de paasdagen…

Geef een reactie

