@ Van Katoen

Ook wij waren daar waar gans  blogland vandaag verzamelde. Onze aanwezigheid is er niet ongemerkt gebleven, vermoed ik. ’t Zit zo: mijn zonen wisten door hun drukdoenerij de workshop waar deze creatievelinge aan deelnam een beetje te verstoren. En terwijl ik aan de klap was met de man van Ilse, ontsnapte hun jongste aan zijn vaderlijk toezicht. Hij ging mama zoeken. Ilse zat ondertussen nietsvermoedend stempels te maken.  Ik voel mij zo toch een beetje persoonlijk medeplichtig aan het voorval. Dus bij deze: mijn publieke excuses!

Ik zag in de verte ook deze dame met haar dochter, maar ik probeerde een wildebras in toom te houden, dus van aanspreken is het niet gekomen. En terwijl Myrddin een stuk van het decor aan het afbreken was, liet mijn lief een beknopte kleurenanalyse doen. Wij hebben zowaar allebei hetzelfde kleurenpalet!

Enfin, ’t was wijs daar, in ’t MIAT. Fijne sfeer, uitermate gezellig, leuk uitgewerkt, tof concept, sympathiek volk. En ik ben niet eens stoffengek of handwerkminnend. De volgende keer laat ik mijn mannen wel thuis…

 

3 gedachtes over “@ Van Katoen

  1. Het is u vergeven. die jongste zoon had gewoon veel interesse in dat stempels maken (of nog meer in de gestempelde koekjes) dat hij liever bij mama was. Jammer dat we elkaar gemist hebben.

  2. Ik ging met een vriendin en zonder kinders of mannen. Vertrokken om 14u en thuisgekomen om 23u20. Heel mooie stoffen gevonden en de naaimachine van ons dromen, nu nog een beetje sparen… 😉

Geef een reactie

