Plannetjes

Ik voelde me afgelopen weekend nogal mottig, maar in de bovenkamer was er desalniettemin behoorlijk wat activiteit. Die dagen zonder broek, zo dacht ik, laten we daar eens iets van maken. Dus werd er wat over en heen gemaild, werd er een plan gesmeed en werd er wat nachtrust gelaten. En plots was er een concept!

Ik heb mezelf al herhaaldelijk afgevraagd waar ik eigenlijk mee bezig ben. Maar het is wel fijn om nog eens een project op stapel te hebben. Om de bevlogenheid en het enthousiasme van vroeger te voelen. Want mensen, het is een eeuwigheid geleden dat ik me zo op iets heb gesmeten. Ik was een fossiel aan ’t worden, zeg.

Enfin, stel er u voorlopig nog niet al teveel van voor. Ik zit nog in het stadium van dromen en plannen. Maar van zodra het concreet wordt, hoort u van me!

En nu ga ik toch even liggen. Het beest is nog niet verslagen.

4 thoughts on “Plannetjes

  1. Hihi, wijs. Dat lees ik graag. Ik vind dat ook leuk, me eens zo smijten op iets, op een goed idee, en er voor gaan. Go Nike! Mijn steun heb je! Ik draag alleen maar rokken dan!

Geef een reactie

