Vragenronde

  • Wat doe je met een koppige, eigenwijze vierjarige als praten en terechtwijzen niet meer helpt?
  • Hoe zorg je ervoor dat kabeljauwhaasjes niet helemaal ‘in snot’ vallen als je ze bakt?
  • Ben ik de enige die met moeite drie ministers kan opnoemen?
  • Kaartjes kopen voor Paolo Conto op Jazz Middelheim of niet?
  • Vindt u ook dat we heel erg ons best aan het doen zijn om de aarde naar de kloten te helpen?
  • Vindt u onweer ook zo wijs?
  • Is uw auto ook een rondrijdende vuilnisbak?
  • Hoe ontvet je een frietpot?
  • U doet toch mee hé, met de dagen zonder broek? Startschot op 1 juni. Weldra meer nieuws…

4 thoughts on “Vragenronde

  1. 1/ op de koer zetten, best in zijn ondergoed en tijdens het ondervermelde onweer, vooral hagelbuien zijn geschikt.
    2/ een speklaagje rondleggen? volgens mij vallen die uit elkaar als ze supervers zijn, je zou ze dus ook kunnen laten liggen tot ze ongebakken snotterig worden en ze dan pas bakken?
    3/neen ik beken schuld, daarom had Lien B voor een ministerpost moeten gaan, zodat we tenminste eentje bij naam kenden!
    4/ ja!
    5/helaas
    6/vooral als ge binnenzit met een taske thee, of chocomel
    7/misschien een idee voor na dagen zonder broek? dagen met ne propere otto?
    8/ ollandse sodakristallen + heet water… of gewoon uw frieten kopen id frituur
    9/ AB-SO-LUUT

  2. 1/ negeren (niet z’n gedrag, maar de vierjarige – en in ons geval driejarige – zelf)
    2/ euhm… pas!
    3/ ik kan er redelijk wat opnoemen (allez, toch van de federale regering), maar dat heeft met mijn job te maken
    4/ ik ken hem niet, maar als ’t kriebelt om te gaan: doen
    5/ indeed…
    6/ ja! ik kan mij soms gewoon voor ’t raam zetten om ervan te genieten
    7/ wees maar zeker
    8/ opnieuw: pas!
    9/ zijn lelijke benen (gesprongen aders, constant blauwe plekken, …) een goed excuus om niet mee te doen? ik draag alleen rokken als het kousenweer is…

  3. 1) als je hét middel kent, vertel het mij dan ook eens…
    2) eens in de bloem wentelen en dan bakken misschien
    3) hebben wij dan meer dan drie ministers ?
    4) doen
    5) ja!
    6) oh ja, gisteren was het net of ik met mijn wagen in de carwash stond, zo hard was ’t aan ’t regenen…. het leuke aan dit weer: de regenbogen achteraf🙂
    7) helaas soms wel
    8) euhm, ik steek dat gewoon in de vaatwas
    9) dringend eens wat rokjes maken dan, want ’t is hier ook pover gesteld om met blote benen door het leven te gaan ….

  4. Ik spring soms uit mijn vel door die 4-jarige. maar als ik zeg: ik tel tot drie en als je dan niet… daar blijkt hij gevoelig voor te zijn. maar meestal wil ik ‘m gewoon vastbinden, roosteren, buitensmijten, oprollen en in een kast steken…

    ministers ken ik ook ni.

    auto: bij de vrouwen zijn de huizen proper en de auto’s een stal. bij de mannen is het net omgedraaid.

    ik rok mee vanaf den 1ste…

Geef een reactie

