Alles moet weg!

Dit kereltje viert weldra zijn tweede verjaardag. Tijd om wat spullen te verpatsen! Dus ging ik vandaag in kuismodus om wat babyspeelgoed klaar te maken voor een volgend leven bij een ander patottertje.

Dit bijvoorbeeld. Een garage met lift en twee autootjes + bestuurders.  10 euro! Verkocht!

Een activiteitentafeltje: bovenaan prutsdingskes, onderaan bouwplaat voor blokjes. Je zet het op het tafeltje met de kant die je verkiest. 10 euro! Verkocht!

Een lot met klassiekers: van Fisher Price: ringen, telefoontje, slak met vormpjes + trekbeest + houten fornuisje +  rammelaarachtig ding. 20 euro! Verkocht!

Speeltapijt van Tiny Love, in perfecte staat, met verhoogkussentje. 20 euro! Verkocht!

Houten treintje. 5 euro!

Weekplanner van Lilliputiens met bijhorende kaartjes. 15 euro! Verkocht!

Interesse? Geef maar een gil in de commentaren.

4 thoughts on “Alles moet weg!

  1. Hallo, ik ben geïnteresseerd in de garage (maar ik zie dat die ale weg is) het activiteitentafeltje, de weekplanner en de slak. … Zie maar wat nog te krihgen valt🙂

    Hoe gaat het trouwens met jullie? Ik volg regelmatig je blog en ik moet zeggen : prachtige schrijfstijl🙂 en altijd leuke verhalen!

    Groetjes,

    Maaike en companie

  2. Hallo,

    Hoe gaat het nog met jullie? ik ben wel geïnteresseerd in de garage (maar te laat zie ik) de activiteitentafel, de slak en de weekplanner

    Ik geniet steeds weer van je grappige verhalen🙂

    Groetjes
    Maaike en companie

Geef een reactie

