Vind ik leuk

Wat me vanavond met een glimlach in bed doet belanden, zijn de kleine geneugten des levens, zoals daar zijn:

– mogen voorlezen uit magnifieke boeken zoals Het Muizenhuis van Karina Schaapman. Een lust voor het oog. Met dit soort leesvoer hoop ik bij mijn kinderen de liefde voor het boek aan te wakkeren.

– geven. Want dat is zoveel leuker dan krijgen. Twee mensen verblijd vandaag: één met een Zwanworst en een bon voor voetverzorging, één met een ziekenhuisoverlevingspakketje.

– muziekjes luisteren van getalenteerde stadsgenootjes.

– complimenten krijgen. Dank je, Ilse!

– Stefaan in een hemd van mijn overleden grootvader. Ze hebben krak dezelfde maat en wat doet het deugd de hemden van parrain op Stefaans lijf te zien. Two men I love!

– werken aan de ‘dagen zonder broek’. Het project heeft ondertussen een naam gekregen die ik hier nog niet zal verklappen. Haal alvast wat rokjes/kleedjes in huis. Op 1 juni gaan we van start. U hoort er nog van!

2 thoughts on “Vind ik leuk

Geef een reactie

