Blote benen!

’t Is waar, ’t is hier stil. Maar er moest een feestje gebouwd worden, ter gelegenheid van Myrddins tweede (al!) verjaardag. Plus, er werd het één en ander bekokstoofd. Het resultaat vind je hier. 1 juni dames! Ik ga met de benen bloot. Ik, broekendraagster van het eerste uur, engageer mij om de hele maand juni een rokje te dragen. Als aanloop naar de zomer, maar vooral ter ere van de vrouwelijkheid. Over het hoe en waarom lees je hier.

Wat je mag verwachten? Lofredes over het vrouwelijk schoon van bekende gezichten zoals Freek Braeckman,  advies van kinesisten en huisartsen over hoe je de meest verrukkelijke benen krijgt, berichten van bloggers over rokjes en alles wat er mee te maken heeft.

’t Is de bedoeling dat het wat interactief wordt. Wil je een vraag beantwoord zien? Wil je zelf iets schrijven over rokjes, je benen, je complexen? Wil je een foto tonen? Heb je andere leuke ideeën voor topics? Laat het dan maar horen! Ik doe mijn best om het allemaal aan bod te laten komen.

Dus, maak gerust wat reclaam voor http://blotebenen.com. Of deel de Blote benen facebookpagina. Spread the word!  

 

7 thoughts on “Blote benen!

  1. Leuk artikel in de krant! Hoera voor jouw initiatief! Ik moet gewoon meedoen. Een rokje dragen is gemakkelijker dan een dieet volgen dus geen uitvlucht mogelijk😛

Geef een reactie

