Ik ben terug!

Zo, ik ben terug.

Blote benen maand is achter de rug. Ik heb het me bij momenten beklaagd, die BB. Als ik na een vermoeiende werkdag en avondlijke huistaken nog achter de laptop moest kruipen. Als ik ’s morgens, nog diep onder de lakens verstopt, de regen op het raam hoorde tikken. Dan is het besef dat je een rokje moet aantrekken behoorlijk ondraaglijk. Maar er zijn natuurlijk ook fijne kanten aan de zaak. Ik werd overstelpt met complimenten. Over mijn benen, over mijn rokjes, over het initiatief. Ik ben blij dat het zo geslaagd was, dat ik het heb gedaan. Maar ik ben even blij dat het voorbij is.

4 gedachtes over “Ik ben terug!

  1. en dan nu echt rokjes weer! Zo kan je het nog wat langer volhouden 🙂 Ik vind trouwens het eerste rokje op de 1ste en 4de rij prachtig!

  2. Nogmaals van harte proficiat met dit schitterend initiatief. Ik heb er zo goed mogelijk aan mee gedaan. En zal zo goed mogelijk verder doen in de volgende maanden.

Geef een reactie

