Sh-bam!

Gisteren belandden we op uitnodiging van vrienden in de woonkamer van vreemden voor twee huiskamerconcerten. Het concept kreeg de titel Jazz Caroussel en is een bijzonder swingend initiatief van Inside Jazz.  U heeft gewoonweg geen enkel geldig excuus om in te schrijven voor een volgende editie. Voor 12,50 euro de man ziet u immers van heel dichtbij (nogal letterlijk te nemen, de gemiddelde afmetingen van een woonkamer indachtig ) talentvolle, jonge jazzmuzikanten aan het werk. Een jazz expo met werk van onder andere deze grote meneer op een unieke locatie (foto’s alhier) en een spetterend slotconcert/afterparty kregen wij er nog bovenop.

Ik was niet zo in mijnen haak gisteren, maar de Hop-sh-bam Connection, die deed mij toch wreed veel goesting krijgen om met mijn gat te schudden. Ik krijg zowaar zin om met mijn allesbehalve dansminnende werderhelft wat lessen Lindy hop te volgen. Ziet dat, wijs toch?

Je ziet hier de Gentse hoppers aan het werk. Instant vrolijkheid! Mijn muziek, helemaal. Allez ‘hop’, allen daarheen!

Geef een reactie

