Over compassie en nektapijtjes

Omdat het me aan inspiratie ontbreekt, zal u het moeten stellen met een opsomming van wat droge feiten, zoals daar zijn:

  • Ik vind mezelf de laatste tijd best goed in de keuken. It shows waar zich niet moet showen: op de bovenkant van mijn onderkant.
  • Ik volg een compassietraining, een verdiepingscursus mindfulness. Compassie is een vies woord, maar dat ik liever wordt voor mijn medemens is alleen maar leuk meegenomen, niet?
  • Vandaag ging ik hier een nieuw brilletje kiezen. Nog even wachten op het resultaat, want het juiste kleur moet nog gekozen worden.
  • Myrddins nektapijtje moest er vandaag aan geloven. Hij was zo! ontzettend! schattig! op de kappersstoel.

  • Kan je allergisch zijn voor nylon? Mijn benen jeuken.
  • Ik heb mijn Goodreads reading challenge al gehaald. Het doel: 21 boeken lezen in 2012. Volgend jaar leg ik de lat wat hoger.
  • U heeft ondertussen dit boek toch al gekocht? U heeft nog een postje van mij tegoed, maar ga het toch maar al kopen.

One thought on “Over compassie en nektapijtjes

Geef een reactie

