Opruimen (ook wel: hoofdstukken afsluiten)

Mijn parrain noemde hem de Rolls Royce van de buggy’s. En gelijk had ie, want hij bolde prima op de Gentse kasseien. Ki-lo-me-ters heb ik ermee gestapt en nooit of te nimmer heeft hij me teleurgesteld, mijn Bugaboo. Nu breekt het tijdperk van de stappende kinderen aan, dus hij mag op stal. Tenzij u hem wil toevoegen aan uw wagenpark. Het zal u niet spijten, dat geef ik u op een briefke.

We kochten hem nieuw in december van het memorabele jaar 2007. Tristan ging er op 7 december, vers van de materniteit en warm ingeduffeld, voor het eerst de grote wereld mee in. Ook Myrddin heeft er heel wat tijd in versleten, maar desalniettemin zijn zowel de draagmand als de buggy nog in bijzonder goede staat. Ik kan u verzekeren dat we er erg goed zorg voor hebben gedragen.

Ge zijt er een goede 2, 5 jaar goed mee. Draagmand en nadien zitje. Een regenkap voor druilerige dagen. En een adaptor voor een Maxi Cosi, zodat je die makkelijk op het onderstel kan klikken. Voor 250 euro is hij van u. Nieuw hebben we er destijds tegen de 800 euro voor betaald. Op verzoek te bezichtigen uiteraard.

Bugaboo

2 thoughts on “Opruimen (ook wel: hoofdstukken afsluiten)

  1. Ik heb dezelfde maar die van mij is 13 jaar oud (oudste kleinkind bij mijn schoonouders lag erin). Er is enkel één wiel vervangen en aan de rest is er nog niets…ik gebruik hem ook enorm veel!

Geef een reactie

