De Berlijnse make-over

Merkwaardig hoe ik tegenwoordig niets meer kan bedenken om hier neer te pennen. Het leven zit nochtans propvol leuke en noemenswaardige dingen. Vroeger bedacht ik op de weg van huis naar het werk – zowaar de volle tien minuten – minstens twee onderwerpen om over te bloggen.  Het is duidelijk dat de vindingrijke tijden voorbij zijn.

Maar vreest niet. Ik heb nog wel wat te vertellen. Zoals het verhaal van onze Berlijnse Valentijn. En hoe we compleet op den bots in het restaurant van ons hotel belandden, alwaar we een gratis styling en professionele fotoshoot kregen aangeboden. De stylistes hadden aan mij een vette kluif, want ik was zoals steeds zonder make-up ten tonele verschenen. Met een krultang in de aanslag stortten drie gretige, Duitse dames zich op mijn haar. Een visagiste legde een laagje kleur op mijn bleke wintergezicht. Mijn nieuwe aanschijn heeft bij mij meteen een lachsalvo ontlokt. De sfeer was alvast gezet.

Nadien werden we meegetroond naar de witte suite voor de fotoshoot. Een goede smaak voor kleur en compositie kan je de fotograaf niet nageven, maar kom, wij hebben wreed veel leute gehad.

_MG_0551annys

Lacht niet, gij daar.

5 thoughts on “De Berlijnse make-over

  1. Ik vind je er ook heel goed uitzien hoor! En het is ook best een leuke foto, maar hij had inderdaad nog beter geweest, had de fotograaf wat meer aandacht gehad voor de achtergrond :-S

Geef een reactie

