Blote benen goes very low profile

Het plan was om er dit jaar iets groots van te maken. In 2012 was er interesse uit verschillende hoeken, dus misschien heeft het wel potentieel, dacht ik zo. Hoe leuk zou dat zijn, dat ‘juni rokjesmaand’  een ingeburgerde actie wordt! Met een hoofd vol plannen en vurig enthousiasme stuurde ik in het najaar al wat mails naar eventuele ‘partners’. De respons was maar minnetjes, dus ging ik zelf aan het twijfelen. Ik heb er vorig jaar ontzettend veel tijd in gestoken. Het was hard labeur, zo naast het werk, de kinderen en de rest van het leven. Zo’n onbezonnen junimaand, zonder verplichtingen en deadlines, dat klinkt best aanlokkelijk. Dus dames (en heren), ik laat het dit jaar allemaal schoontjes aan me voorbijgaan. Ik ga met mijn blote benen op een terras gaan zitten, jong. Leuker dan elke avond nog een paar uurtjes tokkelen op de laptop, me dunkt.

Maar ik blijf natuurlijk bij mijn standpunt. Gooi die benen bloot! Ik ben een vurig voorvechtster van het rokkendragen. Enkel op de allerwitste winterdagen heb ik me in een broek gehesen. Mijn kleerkast is ondertussen aardig gevuld met rokjes en kleedjes allerhande. En gij daar: twijfelt niet aan uzelf. Probeer het gewoon en voel het verschil.

5 gedachtes over “Blote benen goes very low profile

  1. De zomer komt eraan en dus komen ook mijn rokjes stilaan weer uit de kast. Maar aangezien ik in de winter enkel de deur uitkom om met de fiets mijn kinders naar de crèche en school te brengen, vind ik het nogal belachelijk om mij daar echt deftig voor te kleden, dus dan is een jeansbroek standaard voor mij. In de zomer is een rokje standaard 🙂

  2. Ik bezit geen enkele broek. Enkel rokken en kleedjes. En de kousen die komen pas uit de kast bij temperaturen lager dan 4°C want ik heb er echt een hekel aan…. dus ik doe haast een heel jaar rond van ‘blote benen’. Een aanrader voor iedereen!

Geef een reactie

