Zeventien

De laatste foto in de rij is gemaakt in het jaar des Heeren 1996. Zeventien was ik toen. Altijd een babyface gehad. Niet altijd bevorderlijk voor de geloofwaardigheid (‘wat weet die snotaap daarvan?’), maar ooit gaat mij dat goed van pas komen. Als ik een gezegende leeftijd heb bereikt, maar de mensen mij nog altijd 10 jaar jonger schatten, dan ga ik in mijn vuistje lachen!

Het is niet alleen mijn buitenkant die bedriegt, ik ben in alle opzichten een laatbloeier. Op mijn veertiende, toen iedereen al tongen lag te draaien, klom ik nog in de bomen. En kijk, hier op mijn zeventiende, droeg ik nog altijd een flik flak horloge.

SCN_0010

 

Enfin, oliebollen voor Seppe dus, ware het niet dat hij op een ander continent woont. Sabine raadde het juist op facebook, dus wij daten één dezer!

Een gedachte over “Zeventien

Geef een reactie

