Stay tuned!

Ik laat het hier een stille dood sterven, denk ik soms. Dan is dat weer een zorg minder. Een blog kan je dit nog bezwaarlijk noemen. Een bericht per maand en een lezerspubliek dat herleid is tot een handjevol diehards; triestig is dat. Maar wees gerust, de goesting is er nog. Alleen ligt die begraven onder een hoop identiteitscrisisachtige gedachten. En ik kan nu eenmaal niet schrijven als er geen rust is in mijn hoofd. In die zin is dit webstekje een aardige weerspiegeling van mijn gemoedsgesteldheid. Dat ik vandaag schrijf, is dus een goed teken. Over de frequentie maak ik voorlopig geen beloftes. Maar, ik wil maar zeggen: stay tuned, folks.

5 thoughts on “Stay tuned!

Geef een reactie

