Kijk wat ik kan!

Ik voel me nogal een outcast in blogland, want ik kan niet haken, niet breien en niet naaien. Tja, twee linkerhanden, niets aan te doen. En van bakken komt er ook niet veel in huis, want ik heb geen deftige oven. En cupcakes versieren is wel ne keer leuk, maar ik heb daar zelf het geduld niet voor.

Ik zou me zowaar een slechte huismoeder beginnen voelen, maar gelukkig is er zoiets als flockfolie. Ha! Knippen en strijken kan ik namelijk wel. Dus ging ik olijk aan de slag en pimpte ik Tristans oude T-shirts, zodat Myrddin toch enigszins fris en hip voor de dag kan komen. En voor kleine Theo, die een paar uurtjes na Myrddin ter wereld kwam, maakte ik een klein geschenkje. Flocken is poepsimpel, maar het geeft me toch een lekker zelfvoldaan gevoel. Ik kan ook iets!

12 gedachtes over “Kijk wat ik kan!

  1. Amai, goed hoor! Zo fijn knipwerk!
    Die cupcakes vond ik dus alleen maar leuk omdat jij er was om me te helpen. Als het op is ga ik dat ook niet meer kopen wegens te vervelend 🙂

  2. Same here: ik kan niet met naald, draad of de combinatie van beide overweg. Maar flocken kan ik wel. En ik heb ook de sjablonen uit de flow gebruikt 🙂

Plaats een reactie