Heuglijk nieuws

MYRDDIN 

geboren op 27 mei 2010 om 12u34

3,345 kilo

50 centimeter

38 gedachtes over “Heuglijk nieuws

  1. O, daar is hij al! En zijn naam: prachtig!

    Een stevige jongen, om te vroeg te komen!

    Een hele dikke proficiat en drie dikke virtuele kussen!

  2. Een heel dikke proficiat, en je had gelijk ’t is een heel originele naam. Nog nooit eerder gehoord! Geniet ervan!!

  3. Proficiat met jullie mooie zoontje. Ik heb de naam opgezocht en hij past inderdaad heel goed bij Tristan (hoewel je hem dan nog beter Drystan had genoemd). Ik bewonder jullie voor deze vondst en voor jullie durf! Goed dat je Stefaan hebt kunnen overtuigen. Gaan jullie hem zoals in het Welsh uitspreken?

  4. Proficiat met jullie zoontje! Wat een knap mannetje!! Een heel originele, en tegelijkertijd ook een heel mooie naam. Ik vind hem super mooi bij Tristan passen!

  5. Ooooh, totaal onverwacht! Oh oh oh
    Proficiat proficiat proficiat! Ik ben er helemaal blij door! 🙂
    Wat een mooie speciale naam en hij past inderdaad perfect bij Tristan.

  6. Wat een cutie! *smelthelemaalweg*

    Een hele dikke proficiat, ook voor de papa en grote broer! Hopelijk verliep alles vlotjes.

    En zoals reeds gezegd: mooie, sterke naam!

  7. Proficiat en wat een mooie, aparte naam!
    Nu ben ik ook wel een beetje nieuwsgierig naar die andere stempel in dat pakje 😉

  8. Woo-hoo! Prachtige, prachtige naam, verrukkelijke baby. Die naam klinkt zo vrolijk, en vol muziek. B. zei ook onmiddellijk, ik ken een gitarist die zo noemt. Heel veel geluk!

  9. Een snoesje! Proficiat!
    Ik ben benieuwd wat de vorige naam was die jullie in gedachten hadden want deze overtreft alles, zo stoer, sterk, mooi, lyrisch,… !

  10. Proficiat met je wondermooie zoontje, Nike!
    En ja, ik ben stikjaloers want ik zit nog altijd op mijn kin te kloppen, zoals verwacht 🙂
    Geniet maar ten volle van die twee prachtige ventjes!!!

Plaats een reactie